reklama

Všetko a nič

Tento článok je len o mojej lenivosti.Áno znie to nudne, ono to aj nudné je.Počuť o sebe, že som lemra lebo som určitého znamenia je fakt o ničom.Jediné čo Vám tento článok dá je to, že mám snahu, snahu niečo začať a aj dokončiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nič.....prvé čo ma napadlo, keď som sa rozhodla začať písať svoj vlastný blog. Lenže potom som si povedala, NIE! Prestaň sa ty malé dievčisko stále vyhovárať, že nemáš dostatok nápadov čo by si šmarila na túto bielu plochu. Veď ona chce byť popísaná, čaká že ju niekto "označkuje". A prečo by som to teda nemohla byť ja? Veď som predsa blíženec, prebývajú vo mne dve milučké duše, ktoré sa síce vedia medzi sebou rozprávať (a že je to miestami mega divný rozhovor), ale zhluk týchto rozhovorov mi nepridáva na pohode, preto je dobré keď MY blíženci "tvoríme". Takže všetci blíženci ruky hore. spojme sa! Ukážme zvyšku sveta, že neostávame len pri rečiach, ale nech za nás hovoria naše činy. To čo si zaumienime to aj dokončíme! Už žiadne večierky a zábavy, áno to nás baví najviac a potom ráno vstávame, oči jak dve napuchnuté figy, pekne vyleštené okno v našej hlave a za nami činy z predošlej párty, ktoré niesú hodné zverejnenia. Áno, áno treba dospieť. Preto som sa rozhodla, že môj blog bude o tom, o čo chcem len a len JA. Som sebec, to je jasné a nevadí mi to, preto sa teším z toho, že si tu môžem len tak čmárkať a ak náhodou niekoho zaujme čo si tu schyzofrenicky píšem a nájde sa v tom budem len rada. Ak to niekomu bude vadiť, vôbec, ale vôbec mi to žilou netrhne lebo to som ja a ja sa nebudem prispôsobovať. Ibaže by som sa...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Alexandra Lettrichová

Alexandra Lettrichová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milovníčka dobrých kníh, občas nezdravého jedla, zvieratiek a historických miest. Príbehy ochutené štipkou humoru je to čo ma baví. Rada sa v živote obklopujem ľudmi čo sa neberú príliš vážne, pretože ani ja sama to nerobím. Život je už aj tak dosť vážny tak prečo sa nezasmiať? Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu